Kızlar bebeğimde öksürük ve grip başlamıştı ilerlemesin diye doktora gittik ciğerlerine falan inmemiş çok şükür ama augmentin verdi 12 saat arayla içiriyorum birde parol şurup. Ama antibiyotiği kaç gün kullanacağımı söylemedi bebeğim 3 aylık 🙏🏻Şuan öksürüğü de gribi de bitmek üzere hatta öksürmedi dün gece hiç ama antibiyotiği kesersem mikroplara karşı bağışıklık kazanır ve artar diye korkuyorum kısaca 3 aylık bebekte kaç gün kullanmalıyım ?