Sfybsfyb her bünye farklı olduğu İçin her bebekte aynı şişlik kızarıklık gibi tepkiler olmayabiliyor . Bazısında hatta akıntı da görülebilir, bazısında hiçbirşey olmaz aşı yerinde. Bizim henüz birşey olmadı 5 aylık.Doktorunuz da demiş zaten. Endişe etmeyin 🌺