54-esrayilmaz Merhaba 1 aylık kızımda öksürük ve enfeksiyon çıktı hastaneye yatış verdiler başına gelen var mı acaba korkuyorum daha küçücük antibiyotik uyguluyorlar hava falan veriyorlar