Prematüre annesi parmak kaldır " diye bir yazı var çok güzel
Bir kısmında diyor ki
"Prematüre annesi olmak çok özeldir.
Doğum sonrası sendromu yoktur, lohusalık yoktur, 1 5 gün yatayım yeni
doğum yaptım, canım şunu çekti, şuram ağrıyor yoktur:(
Prematüre doğum yapan annenin süslü hastane odası yoktur..
varsa da gözü görmez, süslü gecelik ve sabahlıkları yoktur, tebrik istemez, telkin istemez. Rahat bir eşofman altı ve
üzerine giyip hemen çıkacağı bir hırkası vardır.
Güçlüdür güçlü durur dimdik ayakta, bilir ki onu bekleyen, sıcaklığını
arayan minik bir kalp onu bekliyor. Prematüre annesinin sadece ve sadece bebeğinin bir an ewel hastaneden sağlıkla çıkması ve eve götürme isteği vardır. Cebinizde bir mendil,
her şey yolunda gitsin, sağlıkla gidelim duaları vardır yanınızda.
Üç kere güçlü olmayı gerektirir. Once bebeği için sonra kendisi için sonra çok sevdiği eşi için ayakta durmalıdır.
Hissettiklerini paylaş lütfen,paylaşmadığın her endişeli
duygu içinde büyüyüp minik yavruna yansıyor bunu bil.
Annen anlayamaz,
kardeşin anlayamaz, arkadaşın anlayamaz ,çünkü onların
söylediği her şey aslında telkindir bilirsin. Onlar sen üzülme diye,sen mutlu ol diye elinden geleni yapar en iyi niyetleriyle
ama içinde bulunduğun ruh hali onu İstemez. Hastane kapısında tanıştığın prematüre annesidir bu süreçte sana can
yoldaşı. Hiç tanımadığın biriyle hayatının en önemli anlarını
paylaşır,en önemli anılarını biriktirirsin o heyecanlı bekleyişte."
Hoşgeldiler erkenci kuşlar,minik prematüreler,minik savaşcılar 💜💜
7 yıl arayla 2 prematüre annesi olmak beni dünyanın en güçlü annesi,en hüzünlü keki yaptı 🥺
17 Kasım Dünya Prematüre Bebek Günü Kutlu Olsun 💜