Burcusimaaaayy 8 aya girdik. 3 gündür gece gündüz ABARTISIZ toplam 8 saat falan uyumustur. Çığlık çığlığa sürekli. Sabırlı kalmaya çalışıyorum. 8. Ay anneleri böyle sorunlarınız var mı?
Nazlican Burcusimaaaayy 8.ay ve uyku sorunu bizde yaşadık. O kadar düzenli uyku rutini olan bebeğim bir anda canavara dönmüştü😄 Arabada dolaştırıp uyutmaya çalıştığımızı bile bilirim. Hepsi geçici ama bunu unutmayın, az daha sabırlı kalın yolun sonu ışıklı 🌺
kurabiyem28 Burcusimaaaayy uyku problemimiz vardı daha beter oldu. 8+12 günlüğüz. Bazen gece uyanıp 2 saat uyumuyor. 2 gündür emiyor geriyor uyuyor. Saat başı uyandığıda oluyor. 2.dişi çıktı onunda etkisi var. Melisa çayı içtim bana mısın demedi. Benim uykum geldi kızım direniyor.🤷♀️🤷♀️
Nur1818 Burcusimaaaayy benimkide gece 1 kez uyanırdi 8 ay 10 günlük 2 gündür Huysuz geceleri de sık uyanıyor uyanırken. De gözü kapalı çığlık. Çığlık. Bağırıyor bikerrsinde öyle derin uyuyrmusumki çığlığına yataktan bir sıçradım korkudan bide sakinleşmiyorda zorla susturuyorum
rukiyeaselmm Burcusimaaaayy bizde 8 bucuk ayligiz dis cikariyoruz sabaha kadar emmek istiyor heryeeim tutuluyor
Burcusimaaaayy Nazlican çok teşekkür ederim. 8. Ay böyle sanırım. Bir sıkıntısı yok çünkü neden böyle anlam veremiyorum
Burcusimaaaayy kurabiyem28 gündüz uyumayan az uyuyan bebekti doğduğundan beri bensiz asla uyumaz. Onu kabullenmistim ama içinden başka biri çıktı sanki üç gündür. 8+3 biz de. Abartisiz üç gündür sıfır uykuyla yaşıyor. Gözleri kıpkırmızı hala uyumuyor.
kurabiyem28 Burcusimaaaayy aynı benim kızımda öyle. Gece uykusunu düzeltmiştim. 4. Aya kadar sabaha kadar uyanmazdı. Şimdi hepsi karıştı. Emziriyorsanız melisa çayı deneyin. Dün post açtılar. Fayda gören varmış. Allah yardımcımız olsun
salakmisincemilee Burcusimaaaayy 8ayliktan beri boyle su an 11 aylik hala boyle umarim siz daha az hasarsiz atlatirsiniz ben kafayi yedim cunku
kurabiyem28 Burcusimaaaayy kıyamam. bazen bende öyle oluyorum. Genelde ağlıyorum. Eşim olmasa ne yaparım bilemiyorum. 1 gün tek kalıyoruz. 2 haftadır tek kalmadık. O zaman ne olur bilemiyorum
Nilufer4141 8.ay atagı baya sağlam gecıyor. 8.aya gırdıgımızden berı bızde öleyiz sımdı 10gün sonra 9 olacak umut edıyorum düzelir diye…. Büyüdükçe ataklar cogalıyor..
ssari1903 Burcusimaaaayy 8. Ayda başladı bzmde bu sorun 15-16 saat uyurdu bebeğim bi anda uyumamaya başladı 10 ay 20 günlüğüz hala aynı atak haftasına göre 2 gün kaldı yazıyor 2 gün sonra düzelmezsee kafama huni takıcam