Balkelebegi Merhaba anneler, 3 aylık bebekleri olanlar gelin sohbet edelim. Bebişlerinizin uyku düzeni nasıl, emme düzeni nasıl, kaç kilo doğdular kaç kilo aldılar. İlgisini çeken aktiviteler neler vs vs☺️
mysa2 Balkelebegi 2800 doğdu 46 cm şimdi 3 ay 1 haftalık 7.500 65 cm 😊 yani gülüyor baya kahkaha atar givi mutlu mutlu birkactane sesli çıngırak ayıcık aldım onları çok seviyor elleriyle dokunmak istiyor götürmeye başladı devamlı bir diş kasıma arzuusu ince ince çığlıklar kendini kaydırmalar ne bilim yalancı aglamalar 😀😀 gece de 10 givi uyuyoruz sabaha kadar arada emzirmek için kalkıyor 9 gibi açıyor tamamen gözleri 😀😀 gürbüz de birkaç saat anca 😃
heyyooglum Balkelebegi biz bugün tam 3 aylık olduk 🫶🏻 https://imgyukle.com/i/JCMoNh diş belirtileri var ne zaman çıkar hiç bilmiyorum ☺️ gece uykusunu da 12 gibi uyuyoruz 10 gibi uyanıyoruz inşallah daha erkene çekebiliriz 🙈
Mavili-mavilimorcicek Balkelebegi Merhaba canım.☺️3 ay 12 günlük kızım var.3100 Gr doğdu 3 ayb4 günlükken 5500 Gr di.40 insan sonra gundebir kez uyuyor ama çok şükür düzenli gibi arada şaşıyor.İlgisi 10 gündür çok dağınık emerken zor oluyor.Sesli oyuncak,hisirtili kitap,şarkı soylenmesi,konuşulması çok hoşuna gidiyor.Birseyleri de tutuyor artık şükür ☺️
Balkelebegi mysa2 Maşallah ☺️ bizimkide çıngırakları çok seviyor. Dondurma kamyonu var müzik çalan ona bayılıyor☺️ Ses denemeleri yapıyor bazen tizleştiriyor komik oluyo😂
Balkelebegi mysa2 yaa evet ee eee eee ee diyor ben susunca devam et anne diyor ajskdld eriyip bitiyorum resmen❣️ biz 2 ay 22 günlüğüz bana çok yapışık kimseye gitmiyor babasına bile🫢 sizinkide öyle mi?
mysa2 Balkelebegi yok bizimki sosyal ilk çocuğum da öyleydi Buda onun huyundan gidiyor sanırım 😀 kime giderse duruyor dinliyor omuz çok seviyor böyle cenesini dayayacak elini ağzına göturcek mutlu 😀 ama bana sadece daha başka gülüyor ☺️
Balkelebegi mysa2 bizimki sadece benim kucağımda mutlu. Öyle alıştırmadım halbuki ama öyle oldu😭 neyse sağlıklı olsun da. Kayınvalidem kendinde durmayınca deliriyor ama akslsşd
mysa2 Balkelebegi hahah bizimki yerli yabancı ayırmıyor yeterki mutlu olsun biraz mutlu bir bebek arada mutsuz 😀😀 birde abisi var ya devamlı onu takip ediyor onun çocuk olduğunu biliyor çok entresan geliyor bana 😀 aşırı dedecidir benimkiler paylasılmaz kayınvalidem de çok ilgilenir Allah var 😀
Balkelebegi mysa2 Belki büyüdükçe düzelir bakalım bi kahve içmeye çıkmak istiyorum mesela ama cesaret edemiyorum çatlarcasına ağlıyor ben yokken😬
kiymetuzr Diş sıkıntısı başlayan var mı 3. Ayda Bizim başladı şimdiden Daha bişey de tutamıyor Bide aktivite yapıyor musunuz çocuklarınızla
mysa2 kiymetuzr var üst damakta 2 tane şişlik var elleri devamlı ağızda malesef . Sevdiği şeyler yakasltırdıgımda ellerini görüyor 🙂
Balkelebegi kiymetuzr Kitap okuyorum doğduğundan beri yeni yeni ilgisini çekiyor gülüyor hoşuna gidiyor. Zeka kartları gösteriyorum bayılıyor baya takip ediyor. Çıngıraklı top çıngırak vs oynatıyorum. Oyun halısına koyuyorum çok az oyalanıyor henüz erken sanırım. Dışarıya bakıyoruz dışarıda olan biteni anlatıyorum. Şarkılar söylüyorum. Sıkılıp uykusı gelene kadar böyleyiz