herseySeninleguzel11 bebeğimin emzirme sürecinde pandemide olduğumuz için genellikle evdeydik, dışarıya bir yere gitmiyorduk ama gideceğimiz zamanlar ben kısa gömlek, kısa bluz, kısa sweatshirt tercih ediyordum altına etek giyiyordum. Düğmeli kıyafetlerle tercih edilebilir tabii ama ben yeni bir şey almadım evdekilerden giydim. Hayırlı olsun inşallah hakkıyla kapanmak ve sürdürmek nasip olur 💜