afrAybars 3 yaşında ki kızım gripti 10 gündür dünde 2,5 aylık kızımda başladı belirtiler bende ne yapacağımı şaşırdım sürekli burnunu açıyorum hava da veriyorum gece hakiki zeytinyağını ocakta biraz ısıtıp göğsüne sırtına sürüp havlu ile sardım hırıltısına iyi geldi ama içim rahat etmiyor eşim gelsin de doktora götürücem bronşit olmasın diye. Büyük kızımda yaşadım çünkü 20 günlüktü yoğun bakımda yattı bronşit yüzünden tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum imkan varsa doktora götürün henüz çok küçük çünkü