Tubacnr0 benim kizimda oyleydi. Susadığı için öyle değil. Alışkanlık olmuş. Geceleri neden susasın koşmuyo bir şey yapmıyor. Bizim gibi yerişkinler bile suya kalkmıyo. Bu düşünceyi kafandan atman şazım. Bende öyle düşünüyordum. Yaz bittikden sonra baktım yine aynı unutturmaya başladım. 3-4 günü aldı. Gece uyanıp su istediğinde vermedim. Ağladı ama sonra anladı vermeyeceğimi uyudu zor oldu ama 3-4 gün sürdü. Giderek daha az ağlıyordu sonra unuttu. 3-4 hafta oldu unutalı. Şimdi geceleri uyanmaz uyansada benim odada olduğumu görür geri uyur. Uyanıp mırıldandığındada kendimi uyuyormuş gibi yapıyorum geri uyuyor.