Bebeğim 10 gün sonra 6 aylık olucak ve emziriyorum vücudunda kızarıklıklar vardı neredeyse 1 aydır doktor Süt ve yumurta diyeti verdi Paketli gıdalar da tabi tuketmiyorum siz anneler ne yiyip ne içiyorsunuz atıştırmak için falan geçen ispanak mercimek yedim sanki yine vücudu kızardı gibi oldu vallahi sasirdim ben