Kızlar bebeğim 1 yaşında ve ben hamileyim. Sütüm baya azaldı zaten kızım pek emmek istemiyor. Ek gıda konusundada aşırı iştahsız bende gece 2 kez gündüz de 2 3 kez süt veya devam sütü veriyorum bir zararı var mıdır acaba? Mama kesinlikle içmiyor sadece süt ve devam sütünü içiyor