AslanannesiAyse 28 haftalık gebelik zehirlenmesi teşhisi ile hastaneye yatışım oldu o hastane odasında geçen 3 gün çok zordu lakin hemşireler beni yinede rahatlatmaya çalışıyordu ve tansiyon ilaçlarıyla çıkışım yapıldı daha sonra aradan sadece 1 hafta geçmiştiki yani 30+1 de tansiyonum 20 ye fırlamış ve bilincim kapalı bir şekilde acil sezeryana alınmışım günün sonunda gözlerimi açtığımda bebeğimin nerde olduğunu sordum ve doktor bana oğlumun biraz küvözde kalması gerektiğini söyledi ve yoğun bakımdan çıkıp normal odaya alındığımda bebeğimi günde sadece iki kere görebiliyordum burnundan hortumla besleniyordu sütümü sağdım ama vermek kısmet olmadı günlerden pazar ben yine heyecanla yavrumu göreceğim saati bekliyordum bana bugün görüş yok dediklerinde çok üzülmüştüm akşam olduğunda ertesi günü sabırsızlıkla bekliyordum lakin eşim gün doğmadan yanıma geldi ve bebeğimizi kaybettiğimizi söylediğinde büyük bir şok geçirmiştim öyle yA hangi anne evladına ölümü yakıştırabilir 😢 Meğerse yavrumu çoktan topraktan beşiğine koymuşlardı benim haberim olmamış 😔 bunu bana yapılan bir haksızlıkmıydı bilemiyorum ama doktorlar tansiyonum yine yükselmesin diye aynı gün söylemelerine izin vermemişler ! Ve Ben yavruma birkere bile dokunamadan onun kokusunu içime çekemeden melekler almış koynuna canım oğlum benim ilk göz ağrım bugün yaşasaydın 4 yaşına girmiş olacaktın ama kader seni benden aldı neyleyim cennet kuşum benim 😞
visneli_turtam AslanannesiAyse dün gibi aklınızda hep dime,oysa 4 yıl olmuş, ama zaman orda durmuş sizin için 🥺Allahım bol bol sabır versin, cennette kavuştursun inşaallah, ağlayarak okudum, Rabbım bir daha yaşatmasın, en büyük acı tarifi olmayan 😥
AslanannesiAyse visneli_turtam evet bebeğimin küvözdeki o hali gözlerimin önünden gitmiyor çok zor gerçekten rabbim düşmanımı bile evlat acısıyla sınamasın 😞
Zumradmr_11 Basiniz sağolsun tekrar bebek sahibi oldunuzmu bende tansiyondan 2 bebegimi kaybettim. Suan cok cukur 3. Evladim kucagimda 🤲 rabbim kimseye yasatmasin
Cihangiriinannesii AslanannesiAyse Başınız sağolsun bende 2018 Aralık’ta aynı sebepten oğlumu kaybettim 36 saat yaşadı sadece 😔 Keşke size görme imkanı tanisalardi bu hakkı elinizden almasalardi. Ben gördüm ama kucağıma almama izin vermediler hala onun pişmanlığını yaşıyorum 😔
AslanannesiAyse Cihangiriinannesii gördüm canım ama küvözdeki haliyle sonrası yok ne yazıkki sağolun sizinde başınız sağ olsun