Kızlar merhaba sol koltuk altımda küçük bi şişlik vardı genel cerraha gittim ultrason falan cekti kıl kökü dönmesi var falan dedi ilaca bile gerek yok gidebilirsin bidaha gelmene gerek yok dedi ama 1 ay geçti o şişlil hala orda içim rahat değil kötü bişey olsaydı görülürdü dimi bu kadar zamanda inmemesi normal mi