Minkpndam 13 aylık bebeğim tam 15 gündür bu sekildeyiz. Asist diye bir ilaç kullandık fayda etmedi sağlık ocağına gittim 2 ilaç yazdı biri öksürüğü kessin diye biri alerji ilacı gibi bişey . İnan onlara rağmen yine öksürüyor bir süre sonra o balgam kusturuyor çocuğu kaç defa kustu. Valla ben boğazı yumusasin diye pekmez veriyorum , tereyağı pekmez veriyorum, zeytinyağı, bir ton şey ama gene geçmek bilmeyen bir öksürük bu 😭😭😭😭😭 çocuğum uykuya dalmak ya zorlanıyor balgamdan