eylulmeselesi cok gecmıs olsun kızım da bır bucuk ayı gectı olalı bızımkınde ates olmadı yanı cok bı yukselme olmadı dıyebılırım ertesı gun hıcbır seyı yoktu gayet ıyıydı. Dr cok nadır de olsa yapar ılacla dengeleyemezsen fıskırarak kusma falan olursa hastaneye goturursunuz demıstı. Kaca kadar yukselıyor atesı ve ılac sonrası dusmus hali kac salgın da var su sıralar oyle bır sey de olabılır mı