Benim kizim da okurugu vardi doktora goturdum damla verdi ve burnunu temizlememi soyledi onlar hastanede temizlediler 1 kere bende damlayi verdim agizdan kullanandan verdi bogazina iyi geldi akinti varmis gececeginden mi yoksa damladan bilmiyorum hemen gecti sukur oksurugu