Deletedmom_58 Aylardir aynı boy aynı kilo 10 ay 24 günlük yaklaşık 4 aydır aynı kilo aynı boy kızlar. Çok üzülüyorum yemesi için elimden geleni yapıyorum ama genel olarak aşırı iştahsız fazla yemiyor. Boyu desen aynı niye böyle ya. Canım sıkılıyo bu duruma 🥺😔
Ozge-ZS Deletedmom_58 kaç kilo boyu kaç cm değerlerine baktırdınız mı herhangi bir vitamin eksikliği mevcut mu ?
Irmakmelegim Deletedmom_58 kan değerlerine baktirdiniz mi belki vitamini değerlerinde eksiklik vardır ondan dolayı da oluyor bazn yeme sikintisi
cydcvk Deletedmom_58 b12 mutlaka baktırın. Düşük çıkarsa eğer emiyorsa sizde b12 takviyesi alın sanırım değerleri düşük benim kızında aynısı oldu
Deletedmom_23 Deletedmom_58 Canım değerlerine bir baktır mutlaka. Muhtemelen onların da etkisi var. Üst dişleri çıktı mı?
Dilruba_1 Deletedmom_58 doğum kilosu kaçtı ?doktor raporlu mama vs verdi mi Dün burda bi ot paylaştılar peri yavşan otu suyu kaynatıp ılıtıp üstüne döktüğünde çocuğun iştahı açılıyormuş bir çok anne denemiş etkisi olmuş @Ervakusunannesi21 siz demiştiniz 😊
Mirac_21032019 Deletedmom_58 hic ihmal etme degerlerine baktir.Demir eksikse istahsiz olur b 12 eksikse gelismez.
bbmoms Deletedmom_58 bizim de yaisnda 10 kiloydu şuan 19 aylık hala 10.5 yani 6 ayda 500 gramı zar zor aldı ama boyu uzuyor tabi doktor hatta kilo alımı yavaş olabilid boyu uzasın önemli olan o demişti 4 aydır boyunun uzaması lazım isterseniz bir doktorunuzla görüşün belki destek falan verir
Irmakmelegim Deletedmom_58 diste olablir b12 veya kansızlık ta iştahsızlık yapar kızımda 1 yaşında rutin kontrolleri vardı kan tahlilinde kansızlık birazcık çıktı doktor kan ilacına devam dedi ve balık yağıultivitamin takviye vwrmisti balık yağı mesela iştahını açtı şuan azı dişleri çıkıyor ona rağmen yiyor 15 ay 11 gunluguz kan değerleri de nrmle döndü istahida bir doktorunuzla gorusun
Ervakusunannesi21 Dilruba_1 yeni başladım kullanmaya henüz ikinci gün ama internetten araştırabilirsiniz herkes methediyor ☺️
Deletedmom_58 cydcvk baktiricam artık diştendir diye düşündüm balık da yediriyorum protein herseyini yediriyorum ama yok uzamıyor kilo almıyor
Irmakmelegim Deletedmom_58 bnde aksatmiyordum ama çıktı kansızlık şuan düzeltilmiş kansızlık yemek le alakalı olduğunu söylemişti doktorumuz et kıyma köfte balık tarzi şeyleri tüketmiyorsa kansızlık çıkar dedi o aralar kziim hiç bisey yemiuordu zorla yediriyordum sonra düzeldi kıyma eti yesin diye corbalarina koydum hep
Deletedmom_58 Irmakmelegim et tavuk balık mutlaka az da yese yediriyorum çok da seviyor aslında ama işte çok az yiyor
Irmakmelegim Deletedmom_58 siz acilen bir çocuk doktoruna goturun bir kan tahlili yapsın değerlerine bakılsın
Deletedmom_58 Deletedmom_23 yarina aile hekimine randevu alicam hekim değişikliği yaptim önceki hekim gitmiş gece 12 den sonra sisteme düşüyormuş.. Üst dişlerinden biri cıktı diğeri cıktı çıkacak inşallah
tarcinnn Deletedmom_58 son doktor kontrolünde herhangi bir şey dedi mi ki doktor? Kilo alımı aynıysa mama falan tavsiye etmedi mi 🙁 boy için hiç bilgim yok ama bir tahlil yaptırın isterseniz. Mutlaka eksik bir şey vardır
Deletedmom_58 tarcinnn Hayır bisey demedi mama takviyesi de vermedi muhtemelen dişten dolayıdır dedi o da
Dondurmalikahve Deletedmom_58 Değerlerine baktırmayı ihmal etme ufacık bir düşüklük bile iştahsızlık yapıyor çünkü. Şu an oğlum da aynı d vitamini, demir ilacı ve multivitamin kullanıyor.