Pinarcicek reflü yatagı dık tutmak az az sık beslemek vs ne varsa yaptım ama bana mısın demedı gavıscon infant cok cok cok iyi gelmişti ama artık üretilmiyomuş maalesef şimdi gastrotuss baby kullanıyoruz o da iyi geldi emme aralarını bıraz uzatmak da daha az kusturuyor bır de gazını cıkardık tan sonra cok ayakta bekletmıyorum hafıfce yuksek reflu yatagına yatırıyoeum 9. Ayda gecer dedı doktor bakalım ama önceye nazaran bariz bir azalış var 3 ay 25 gunluk