beyazbeyza ben 2 aylıktan beri veriyorum. Önce akşamları 1 çay kaşığı olarak başladık.Sonra sabah akşam 1 çay kaşığı olan serüvenimiz 4 ay 10 günlük sabah akşam 3-4 çay kaşığına çıktı 😅 sakinleştirip uyutmuyor ben gazını daha rahat çıkartsın diye veriyorum. Hiç gaz damlası probiyotik vs kullanmadım ve bebeğim inanılmaz gazlıydı. Bu arada doktorumuza sordum o şekilde verdim ben 🙏🏽