Kızlar ,bugün gebelik testi yaparım diye dün test almıştım ki , baktım kırmızı leke var ama günlük pedim temiz sadece kağıtta gözüküyor bu yerleşme kanaması dediği şey olabilir mi acaba yaşayan var mı ne zaman testi yapmam doğru olur yardemci olun lütfen şimdiden teşekkürler