Sunshinemom Saat 4 buçukta ateşi 38di calpol verdim verdğim gibi kustu sonra bi yarım ölçek daha verebildim. Nerdeyse 2 saat oldu 37.8 yani düşmedi ateşi. Fitil vericem ama ne zaman vermeliyim kafamda deli sorular.
bilinmeyenkisi123 Sunshinemom neden çıktı ki ateşi. Midesi bulanmış olabilir hasta olduğu için. Elini yüzünü yıkayın bence zıbınla dursun. Düşmezse fitil koyun. Üst üste ilaç ağır gelebilir
bilinmeyenkisi123 Sunshinemom benim bebeğim de 4.ay aşısını oldu cuma günü. Ateşi 39a çıktı. Calpol verdim elini yüzünü ayaklarını yıkadım emzirdim zıbınla durdu . Çok şükür düştü ateşi. Aşı olduğu için normal bana göre telaş yapmayın. Fitile gerek yok 37 derece çok yüksek bi ateş değil bana göre. Yine siz bilirsiniz kendi fikrim :)