Srpzngn gündüz uykularını kaçırmamanız lazım, uyku yorgunluğundan yapıyor. Ben kızım 5.5 aylık sabah 8de uyanır, 1.5 saat sonra ilk uykusuna yatırırım, 11gibi uyanır, 2 saate 10 dakika kala beşiğine götürürüm orada şakalaşırım falan öyle uyuyakalır, o süre geçerse ya çok ağlıyor ya da çok hiperaktif oluyor, bütün günü de o şekilde gidiyor 🙄