Merhaba tecrübeli annelere ve bu kınu hakkında yardımcı olacak kişilerşn yorumlarına açığım.
Ben cuma günü sezeryan oldum ve sütüm ilk 3 gün bir damla gelmedi. Ama yinede başlarda önce mememi tutturdum sonra mecbur mama verdik. Ama çok büyük bir hatayla biberonla verildi maması ve ondan gelen yoğun süte çok alıştı. O yüzdende artık mememi hiç tutmuyor meme ucumda zaten tutmaya çok mğsait değil. Bende sütün gelmeye başlayınca mecbur sağıp vermeye başladım ama yine biberonla. Tabiki o şekilde öğünlerine yetişemediğim için mamayla birlikte anne sütü devam ediyor. Silikon uç aldım ama hala öyle biberon gibi çok çok gelmediği için o şekilde de tutmadı. Bu konu hakkında önerisi olan ya da başına gelmiş olup çözüm bulabilen var mı?
Biraz uzun oldu kusura bakmayın.