burcinyamanerke Merhaba 4 ay asi yaptiranlar ates ve huzursuzluk nekadar surdu?? Dun 2 de asimizi olduk uykusu oldugu halde butun gece uyuyamadi oglum bacaklarida aciyo sanirim atesimis 37.5 38 arasinda gidip geliyo
Musabnannesi burcinyamanerke salı günü yaptırdık bizde şu an dizimde sallıyorum malesef uyumuyor ataklarımız da başladı. Allah yardımcımız olsun
Birberenannesi burcinyamanerke 2 gün sürdü bizim hem atak hem aşı mahvetti bebişimi ama 2 gün sonra daha normale döndü canım. Calpol veriyo musun
Dilruba_1 burcinyamanerke 37,5-38 gördüyseniz calpol verin doktor demedi mi zor düşer öyle ateşi ılık duşta etkili olur
burcinyamanerke Musabnannesi aminn bide biz dis patlattik buyme atagi gaz sancisi hepsi bir araya geldi 😮💨
Birberenannesi burcinyamanerke bence 38i bekleme. Bizim doktorumuz huzursuz olursa da verin ağrısını dindirir dedi.
Eminecak burcinyamanerke 4 ay aşısı ile 1 yaş aşıları ağır geliyormuş sanırım. Benim oğlum da 4 ay aşısini olduğunda değişik kaka yaptı cok halsizdi hic keyfi yoktu 3 gün falan sürdü keyifsizligi
EgeVeDemirinAnnesi Bizimde pazartesi günü olacak 4 ay aşımız hem atak hem aşı birde diş kaşınmamız var desene haftaya şenlik var 😂😂 hunileri hazırlayayım artık ben bu atak mahvetmişti zaten bitmek bilmedi hakkımızda hayırlısı ☺️