Nazli0242 öncelikle lanet olayını aklından at ve sakinleş annesi. stresini oda hissediyor. ağlıyor gayet normal çünkü tek yapabildiği o. kendi yaptığım şeyi söyleyim sana baktım karnı tok, gazı yok ,altı temiz, hasta değil ve oda ısısına göre çok kalın veya ince giyinmemişse hemen onu soyardım kucağıma alır ılık suyun altına girerdim. duşta sakinleşir pamuk gibi olurdu. çıkınca loş ışıkta zeytinyağıyla masaj gaz çıkarma masajları yapar üzerini giydirir mamasını içirir yatağına bırakırdım uyurdu. su sakinleştiryor bebekleri. kış yaz soğuk sıcak demedim hep bunu yaptım