Merhaba arkadaşlar gündüzleri sürekli ağlıyor 2 gündür ne yapsam mızmızlanıyor son 2 3 gün de geceleri 3 de kalkıyor önceden böyle huyları yoktu sabaha kadar uyurdu 7 gibi 6 gibi kalkardı 2 3 günde cok yoruldum bana akıl verecek olan anneleri bekliyorum