Kızım 3180 grm doğdu şuan 1.5 aylık 5 kilo olmuş doktor gayet iyi diyor geçen kaynanam birine anlatırken 2 kilo doğdu küçük Bi şey demiş insanlar hep konuşur iyi de olsa kötü de olsa takmıyorum bende Bi de kucağına alan sütün yetiyor dimi yarıyor mu mama kullanacan mi gibi sorular hiç bitmiyor nazikçe cevap verip susuyorum içimden sinir oluyorum bazen ama heye heye diyip geçecen