Tam 1 ay sonra oğlum 1 yaşına girecek doğum gününü nasıl yapacağıma dair hiçbir fikrim yok. Benim ailem ve eşimin ailesi aynı apartmanda oturuyor ben başka şehir de yaşıyorum fakat eşim görev için burda olmadığından bende ailelerimizin bulunduğu yere geldim. Çok abartmadan kendimce süslemeye karar verdim eşimin babası ameliyat olduğu için bu evde herkesi toplayamam yoksa çok iyi anlaşırlar yıllardır iki aile iç içedir bir yukarda bir aşağıda kutlamak zor olur mu iki iş olacak gibi başka çarem de kalmıyorr uzun oldu kusura bakmayın ama durumlar böyle fikri olan var mı 😔