happymome23 ne demek hemen açıklıyım size ; kalça ultrasonu genelde 2.ayda yaptıran (doktor önerisiyle) çok oluyor, rota aşısı da ilk 15 haftalık dönemde yapılıyor 1.dozu , hanımefendi 1.ayında götürdüğünü söylemiş ve bebeği 3 aylık olmuş bu dönemde bunları yaptırdı mı diye sordum. Tarihleri kaçırmaması adına. Ayrıca yaptırıp yaptırmamak size kalmış , ama biz aşısını yaptıranlar hem kendi bebeğimizin hemde toplumdaki diğer bebeklerin sağlığı için yaptırıyoruz. Gerekirse de yoktan var ediyoruz. Siz doktora da gitmeyebilirsiniz keyfiniz bilir , nasılöbizim keyfimiz gitmek istiyorsa.