Dogdugunesim ben 3 gün doğurmak için bekledim, açılmam benim de tamdı, 25 Kasım’da hastaneye gittim doğum için beklemeye başldık 28 Kasım’da doğurdum, vakumla değil ama forseps ile doğum yaptım burada daha çok forseps kullanıyorlar, iki tane kocamaaan kaşık düşünün ve onu içine sokup açtırıp bebeği çıkartıyorlar direk sonuna kadar yarıldığımı en derinden hissettim ve Türkiye’ye nazaran burada doğum konusunda daha sertler hatta annem de doğumda yanımdaydı zencileri sevmiyorum çok kaba saba acımasız insanlar seni nasıl yardılar o çubuklarla der halâ 😂 kaç tane dikişim olduğunu sorduğumda bilmiyorum çok dikkatli ol çok fazla dikişin var demişti 😄 hemen hemen 1.5 ayı geçik oturuşum düzelmemişti oturamıyordum ve ilk 3 haftadan sonra yalnızdım, çok zordu ama emin ol geçiyor şuan o acıyı hayal meyal hatırlıyorum hatta eşimle annem anlatınca bir şeyleri hatırlıyorum unutmuşum bile bazı şeyleri, evet ağrınız var ama bebeğinizin keyfini çıkarın hepsi geçiyor güzel taze anne, benim kızım 1 yaşına girecek ve 1 sene nasıl geçti anlamadım 🥺🥺🥺