Ebruuu_00 Kızlar iyi geceler bugün bebeğim 1 aylık aşısını oldu ve çok huzursuz saat 02.17 hâlâ uyumadı ağlıyor sürekli aşıdan mıdır gazdan mı karnından da guruldama sesleri geliyor ama açlıktan değil
NurY Ebruuu_00 bir aylık asi sanırım incitmez bebekleri diye biliyorum ama gaz sancısı olabilir 🙏🌼 karnına masaj yapın , ayak altkarina da ,,
sedaelif Oyy kuzum yaa kıyamam aşıda olabilir ama Guruldama geliyorsa gaz olabilir. Gaz masajı yapın rahatlar biraz.
Ebruuu_00 sedaelif öncesinde yapmıştı aslında gazını kaç saat boyunca masaj yaptım fön makinası sesleriyle sakinleştirdim yine de çıkarmadı doktora mı götürsek ne yapsak bilmiyorum