Hanımlar benim kızım öksürükten nefes darligindan uyuyamıyor doktora gittik şurup sprey verdi gönderdi bizi daha önce de grip olduğunda buhar tedavisi aldı hastanede yattık evde verdik çok zor zamanlardi 3 ay önce gene verdik bu sefer de aynısı oldu kızım ne zaman grip olsa işin sonu hep buhar tedavisi doktorlar mi anlamıyor yoksa ben mi çok düşünüyorum 5 kez buhar alan çocuk bu neden iyice araştirlip bakılmıyor sizinde böyle oldu mu bana yardımcı olursanız sevinirim