Cansuasya Kizlar bebeğim çok gazlı bir bebekti ilk 4-5 ay her sabah ikinirdi yeni yeni duzeldi ama ek gıdaya geçince yine aynı döngü. Geceleri gaz çıkartmak için uyanıp ağlıyor. Normal mi alerjisi mi var çözemiyorum hala. Böyle bebekleri olan anneler var mı.