Merhaba, 7 aylik bebeğim ve son zamanlarda aşırı bana düştü. Şimdi uyumuş olmalıydı aslinda. Ama ilginç bir şekilde uyumuyor. Işıkları kapatip emzirip salladigimda çığlık çığlığa ağlıyor. Dalar gibi oluyor bazen bı daha ağlayarak uyanıyor hemen. Calpol verdim. Tetagil yaptım. Dişten diye düşünerek. En son bıraktım yanımda oynadı, oynerken sıkıntı yoktu. Sonra bı daha geldi bana mizmizlanarak. Kucağımda hoplatarak pispisla uyuttum. Şimdi ayağımda uyuyor görünümlü uyumuyo bırakacağım anda irkilip ağlamaya başlıyor uyanıyor. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum. Ben dişe bağlıyorum ama farklı bir şey de olabilir mi ya 🥺