Nazlican geldiginde guncellerim. Fakat anladigim kadariyla yorumlardan (ev genelde 23 derece) ince bir pijamayla ya da uzun kollu bir atletle giydirilebiliyor. Denediğimde yazarim. Ve ben birazda bebeğin neyi sevdigini anlamak gerektigini de dusunuyorum. Asla sicak sevmiyor bizimki. Saniyorum ince bir tulum yada pijama
İcine yeterli olacaktır