Sinemisssss 12 de antibiyotik verdim şimdi ateşi 37.8 yani cıakrsa diye takipteyim ama dolven ne zaman verebilirim bilen var mı ?
Sedanindenizi Sinemisssss Dolven degil de ilk etapta calpol verseniz dolven biraz agir bir ates dusuricu dr mu onerdi?
Handemirhan Pedifenle benziyor ise ben hem antibiotik kullaniyorum hem parol yarim saat sonrada pedifen veya calpol veriyorum atesi direncli olursa
Peyker19 Handemirhan parol ile calpolun icerigi ayni yarim saat sonra degilde 4 saati bekleseniz iyi olur ben oyle biliyorum isterseniz dr sorun