Kızlar oğlum 14 temmuz da 38 gün erken doğdu.Beklenen doğum tarihi 20 ağustos. Şuanda 4 ay 2 günlük. Uygulama üzerinden atak haftalarını hesaplıyorum asla tutmuyor. Ama iki tarih te tutmuyor 🤦♀️. 3 gündür yine çıldırmış durumda. Sürekli kucak istiyor, uykuya direniyor, melek gibi uyanan oğlum gitti ağlayarak, çığlık atarak uyanan bir çocuk geldi. Mama bir yerse bir yemiyor. 20 ağustos hesaplarsam güneşli haftalardasınız diyor. Ki gördüğünüz gibi güneşe hasret kaldım 😂. 14 temmuz hesaplarsam atağın 24. Gününde olduğumuzu söylüyor ki evladım daha geçen gün parmağı ağında kendi kendini uyutuyordu. Allah aşkına tecrübeli anneler bir el atsın şu duruma. Çok bilinmeyenli denklem çözüyorum şunu çözemedim ya.