Bizde el ve ayak tabanında bir kaç tane olucak şekilde vardı sizin kadar çok değil ama doktora götürdük antibiyotik krem verdi 1 hafta kullandık kuruyo gibi oldu sonra kontrole götürdük tekrar 1 hafta daha kullandık kurudu düştü çok şükür bi doktora gösterin geçmiş olsun