Selam anneler. Bebeğim 6 aylık oldu tadımlara başlamıştık. Kabak havuç ve tatlı patates denedim. Ama bunları denediğimden beri midedeki gazı aşırı arttı. Zaten meme reddi biberon reddi var sağıp şırıngayla besliyorum. Gazını çıkartırken kusmaya başlıyor. Ve bu genelde sabahları oluyor. Ne süt içmek istiyor midesi rahat olmadığı için ne ek gıda istiyor. Bu kadar gaz olması onu kusturması normal mi? (Bu arada doktora gideceğiz randevumuz haftaya olduğu için dayanamayıp size soruyorum. Belki aynı durumda olan vardır)