Hasta olduğu için vücudu dirençsiz kalıyor ondan uyuyor bence ve istirahat edip uyuması iyileşme sürecini hızlandırır korkulacak bişey yok bence, biz bile hasta olduğumuz da yataktan zor kalkıyoruz kaldı ki onların bünyeleri daha hassas. Zaten çok küçük bebeğiniz uyuması, uyumak istemesi çok normal. onun için daha iyi emin olun 💞