ipek_dfn22 yani çocukla alakalı bir durum herhalde bilemiyorum ağrı yapmaz ya yapsa ilk akşam yapar ateş vs o kadar 2. Akşama devam etmez başka bir derdi olabilir mi acaba 1,5 yaşında kızım hiç bir aşısında ateş ağrı vs olmadı aksine daha rahat uyudu