Merhaba arkadaşlar benim kızım 3 ay 25 günlük önceden onunla konuştum mu benimle konuşur gibi tepki verip sesler çıkarıyordu. şimdi ne kadar konuşsam tepki vermiyor ya da konuşur gibi değilde ses çıkarıyor sadece. sizce ben mi kuruntu yapıyorum? normal mi ? bu arada ilk çocuğum bu konuda hiç tecrübem olmadığı için soruyorum.