NaimeYilmaz
Ben oğlumu 3.5 aylıkken sünnet ettirdim ama klemp yöntemiyle 10.günden sonra doktorumuz artık normal hayatına dönebilir dedi ve o sırada kanguru kullanımını sordum sorun yok kullanabilirsiniz dedi ama ben garanti olsun diye o 10 günden sonra bir 10 gün daha bekledim öyle kullandım ☺️ Kısaca 20 gün 30 gün sonrasında kullandım diyebilirim 😇 ama sizin durumunuz özelmiş isterseniz doktor kontrolünüzde kendi doktorunuza da gösterin ondan sonra içiniz rahat ederek kullanın ☺️