Sinem051 ben de 500 lira bütçe ayırmıştım, sonra ikea antilop aldım 100 liraya. begenmezsem bunu annemlere götürür 500 liraya yeni alırım dedim ama ikeanın sandalyesi en iyisi cidden. Kirlendi mi atıyorum tepsisini bulasık makinasına, oturma kısmını dusakabinde bi su tutuyorum tertemiz. Dısarı cıkınca da her yerde bu sandalyeden oldugu icin kızım yadırgamıyor, bence bi sans verin derim