ArassMom_ Sevgili anneler bebekleriniz için kullandığınız ve memnun kaldığınız nemlendiriciler hangileri acaba hangisini önerirsiniz??
Deletedmom_109 ArassMom_ bioderma atoderm serisi 5 aylıkken doktor tavsiyesi ile başaldık 33 aylık devam ediyoruz kullanmaya 👍🏻 hatta arada ben de kullanıyorum 😁
_YanakReisinAnnesii ArassMom_ birçok bilindik markayı denemiş birisi olarak bepanthol sensidaily 👍 benim oğlum da alerjiye bağlı atopik dermatit vardı ona bile etki ettiğini gördüm