Duyguuubek 46 günlük bebeğim idrar yolu enfeksiyonu olmuş başına gelen var mı emerken beni ittiriyor ama mamayı içiyor kilo alımı az olduhu için tahlilde çıktı
papatya_1125 Duyguuubek bebeğiniz erkek mi eğer erkekse sünnet olmak iyi gelir. İdrar yolu enfeksiyonunda mecburen Antibiyotikle geçiyor bundan sonrasında 2 ay Probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim
Duyguuubek witcher acaba memeyi enfeksiyon sebebiyle mi ittiriyor onu anlayamadım hani emiyor emiyor agliyo sonra
witcher Duyguuubek bize şurup verdi çok şükür geçti. Çok yoğun değildi enfeksiyon ama biz mama içiyoruz meme emmiyor iştahı azalmıştı baya ce içtiğini de kusuyordu
Halnaz Bizde 45 günlükken geçirdik bı hafta antibiyotik iğne vurulduk.Kiz bebeklerde en küçük bulaştan olabiliyor Artık her kakadan sonra mutlaka çeşme altında yıkıyorum poposunu tekrarlamadi
Duyguuubek Halnaz memeyle ilgili sıkıntı oldu mu bazen çok güzel emiyor ama bazen herhalde canı acıyor çok huysuz size de öyle miydi