Nergmom Arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim için kanguru almak istiyorum öneriniz var mı ? Babybjörn ve boba arasında kaldım sizin tavsiyeleriniz nedir ?
Deletedmom_68 Nergmom ben solomombaby her yöne kullanıyorum. 7 aydır. Çok memnunum 15 günlük falandı herhalde başladığımda ne ağrı yapıyor ne bebeğim rahatsız oluyor. Tavsiye ederim 1 yıl kullanacaksınız zaten max çok para harcamayın boşuna başka şeyler alın derim ben🧡