Anka_2022 Kızlar kızım 3.5 aylık saçları çok ve kafası çok terliyor, sizce saçını kestirmeli miyim, mevsim olarak ilkbaharı beklemesem mi
Deletedmom_68 Anka_2022 Ben oğlumun 2 aylıkken kestim çok terliyor diye hiçbir faydası olmadı. Terliyorsa terliyor o kafa saçtan bağımsız😂
010722ikrs Anka_2022 benim kızım da saçlı doğdu 2.5 aylıkken traş yaptık şuan 4.5 aylık maşallah yine daha gör çıktı
010722ikrs Anka_2022 sıkıntı olmaz diye düşünüyorum zaten havalar soğudu başında çoğu zaman bere olur inşallah yazın daha gör uzun saçları olur