4ocukannesii Sennurrr 3 aylık ikizlerim var sma optipro kullanıyorum günde bir kez veriyorum 90 ml genelde iyi beslenirsem sütüm oluyor ama ikizlerle yemek yapmak zor oluyor
livanurvealpinannesi61 Sennurrr ben hepsini kullandım en iyisi evolvia nutripro plus bize doktor en iyisi evolvia demişti.
Fairytale_1207 Sennurrr ben de sma optipro kullaniyorum icerigi en iyi ve en eski mamalardan biridir. 1 aydir sadece mama kullaniyoruz biz 4 ayligiz
rukiyeaselmm Sennurrr biz bebelak iyimi diyemem butcemiz ona el veriyodu ama ben gece uykusuna dalamayinca veriyordum sadece seviyordu tok tutuyordu bi sure