Merhaba anneler bebeğim bu gün 43 günlük oldu göğüs ucum olmadı için ememedi beni ufak da doğdu 1 ay sağıp verdim hem mama hem anne sütü aldı artık sütüm eskisi kadar gelmiyor çoğunluk mama veriyorum aptamil kullanıyorum ama beslenmesi çok zor geceleri ben uyandırmasam kalmayacak bi uyuyor 5 saat hiç kalmadan uyandırıyorum ağzını demir gibi büküyor açmıyor açsa ögrüyor içse kusuyor mamasını içerken birden hepsini çıkartıyor bir gün bogulcak diye ödüm kopuyor doktoruyla konuşuyorum adam kan idrar kaka testi yaptı herşey normal dedi gönderdi delirmek üzereyim aç bırakıyormuşum gibi hissediyorum başına böyle bişi gelen varmı bana yardım edin lütfen ilk bebeğim çok zorlanıyorum 🥹🥹